Berikan yang selamat & terbaik untuk anak anda sejak dari kandungan lagi....

Monday, January 13, 2014

Salindah - Ibu Sihat Sepanjang Hamil, Anak Comel dan Pintar

"Penghantaran Terpantas Terus ke Rumah
Setiap Hari "



Mudahnya melahirkan bayi yang
comel, sihat, cergas dan pintar...


Salindah : Rencana Pemakanan & Rawatan Ibu Hamil Dari 3 Bulan Hamil Sehingga Habis Pantang

Ibu-ibu yang bijak akan memilih Salindah sebagai pemakanan dan rawatan sepanjang tempoh hamil hingga habis pantang. Dengan kebaikan rumusan Homeopati, Biokimia dan Herbalisme yang istimewa ini, zaman kehamilan kini bukan lagi satu kebimbangan malah lebih indah dan menyeronokkan. Ianya membantu ibu-ibu melahirkan si manja dengan lebih mudah.





Apa itu Salindah ?

Salindah diperkaya dengan fosfat-fosfat Kalsium, Kalium, Ferum dan Magnesium untuk menjadikan ibu-ibu hamil lebih sihat dan si manja kelihatan lebih comel, cergas dan pintar. Salindah mengandungi nutrien yang lengkap sepanjang tempoh hamil agar bayi dalam kandungan memperolehi zat yang diperlukan dalam proses tumbesaran.

Tanpa kesan sampingan, ibu-ibu akan lebih berkeyakinan sepanjang tempoh hamil dan Salindah selamat untuk digunakan.

Salindah mulai diperkenalkan kepada masyarakat sejak tahun 1980. Salindah merangkumi kedua peringkat dari sebelum bersalin sampai waktu lepas bersalin. Salindah Set Lengkap mulai dari 3 bulan hamil dan tamat pada habis waktu pantang, iaitu kira-kira 40 hari lepas bersalin. Bagi ibu yang mengambil SALINDAH Set Lengkap ini maka ia memperolehi keseluruhan kebaikannya.

Apa tujuan anda makan salindah ?
  • Ingin lahirkan anak pintar, cerdas, kuat tulang & gigi, keletah comel, & cantik kulit..--> mulakan dengan B1,B2 & B3
  • Untuk bersalin mudah --> ambil B4, B5 & B6
  • Untuk mengembalikan kewanitaan anda, sihat tubuh badan, cergas, bertenaga --> ambillah Set Lepas Bersalin

Salindah bantu mudahkan ibu bersalin
Salindah dirumus khas untuk membantu untuk membantu ibu -ibu bersalin mudah malah di dalamnya tersedia ramuan rawatan sepanjang tempoh pantang. Remedi B4 , B5 dan B6 perlu diamalkan untuk memudahkan proses kelahiran, mengawal alamat palsu bersalin, menghilangkan rasa takut dan cemas dan mengurangkan sakit sewaktu bersalin.

_____________________________________________________________________________

Khasiat dan Panduan Pengunaan Salindah


B1 Mulai minggu ke 12 hamil
Memberikan zat besi mudah hadam yang diperlukan oleh setiap ibu mengandung. Menghilangkan atau mengurangkan muntah dan loya serta alahan. Menolong tumbesaran tian. Mencegah demam, batuk, selsema, sejuk - sejuk, sakit kepala, sakit gigi dan lain - lain. Menghilangkan kesan jatuh atau rebah. Melancarkan aliran darah agar mencegah timbul simpul urat di kaki. Menghilangkan letih lesu.

B2 Mulai minggu ke 24 hamil
Memberikan zat untuk tumbesaran tian, menguatkan tulang dan membina otak tian, disamping menambah darah. Menambah selera makan, menghilangkan sengal tulang dan kebas anggota kaki dan tangan. Mencegah serangan sejuk dan sakit gigi. Mencegah osteoporosis.


B3 Mulai minggu ke 28 hamil
Memberi zat untuk pembinaan saraf dan otak anak. Menghilangkan masalah takut, cemas dan bimbang. Mencegah simpul biawak atau krem betis. Mendatangkan ketenangan bagi menghadapi hari bersalin.


B4 Mulai 4 minggu sebelum bersalin
Remedi ini istimewa untuk mengawal alamat sebelum jangkaan alamat palsu, menghilangkan sakit bersalin, sakit urat dan otot, menyediakan saluran peranakan dengan mengendurkan dan menganjalkan otot - otot pencerut kawasan saluran peranakan. Memudahkan kelahiran bayi. Menghilangkan perasaan takut dan cemas.


B5 Mulai 2 minggu sebelum bersalin
Remedi ini melanjutkan dan menolong tindakan item B4, mengendur dan menganjalkan otot pencerut saluran peranakan dan memberi daya teranan labour sewaktu bersalin.


B6 Mulai 1 minggu sebelum bersalin
Remedi ini menguatkan teranan, menolong mengurangkan sakit waktu bersalin, mempercepatkan dan mempermudahkan keluarnya anak, membuka luas saluran peranakan dan mengurangkan sakit lepas bersalin.

____________________________________________________________________


L7 Selepas bersalin
Remedi cecair bagi menyembuhkan luka atau jahitan dengan cepat. Menghilangkan sakit pada luka atau jahitan. Mencegah jangkitan kuman atau pernanahan.


L8 Mulai 5 jam selepas bersalin
Bila keluar sahaja anak, terus makan remedi ini. Remedi ini membantu menyembuhkan rasa sakit - sakit, menghentikan darah, mencegah sakit meroyan, demam dan sakit kepala.


L9 Mulai hari ke 2 selepas bersalin
Remedi istimewa ini menghilangkan sengal selepas bersalin dan bisa-bisa, sakit meroyan, menghentikan darah nifas, membetulkan urat - urat darah yang putus, menyusun semula alat peranakan dan menguatkan seluruh anggota itu


L10 Mulai hari ke 6 selepas bersalin
Remedi ini mempercepatkan rahim dan saluran peranakan menegecut semula. Mengangkat rahim kembali ke tempat asal. Mengurangkan simpul urat biru.


L11 Mulai hari ke 7 selepas bersalin
Remedi tonik ini istimewa bagi memanaskan badan, menambahkan selera, membaiki penghadaman dan pembuangan najis. Menenangkan tidur. Menghilangkan kebas - kebas. Menyegarkan rahim dan alat peranakan.


L12 Mulai hari ke 21 selepas bersalin
Remedi ini menjaga kesihatan ibu selepas bersalin sentiasa agar sihat, mengembalikan kekuatan, memulihkan alat perkelaminan. Menimbulkan kesegaran.


______________________________________________________________________


Para suami, inilah hadiah paling berharga buat isteri tercinta dan bakal bayi anda.
Para ibu, rasai pengalaman indah bersama Salindah.


TESTIMONI IBU & ANAK SALINDAH "


Order Sekarang !

SALINDAH SET LENGKAP ( B1-L12) : RM 439

 Hubungi kami : 03-4024 4859 ( Sri )


.
 

Anak-anak Salindah Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez