Berikan yang selamat & terbaik untuk anak anda sejak dari kandungan lagi....

Saturday, June 18, 2011

Ibu Salindah puas hati lahir anak luar biasa hebat !

Apabila hamil anak kedua, saya berazam menggunakan produk Salindah Set Lengkap. Saya mahukan anak yang sihat, cerdik dan pintar. Sewaktu kandungan saya tujung minggu saya sudah mula menggunakan produk ini satu persatu seperti yang dinasihatkan oleh pemilik Realelite Sdn Bhd. Badan saya terasa lebih sihat dan bertenaga sepanjang tempoh hamil.

Pada 23 April 2002, Muhammad Farhan selamat dilahirkan di Pusat Rawatan Islan Nilai, Negeri Sembilan. Betapa gembiranya saya bila melihat Farhan yang kulitnya bersih dan gebu. Baru berusia dua bulan dia sudah mula meniarap menakala boleh berjalan ketika berusia sebelas bulan. Kini Farhan lebih aktif dan cergas. Dia membesar dengan sihat.

" Semua produk yang dirumus oleh Prof Dr Azizan memang bagus dan amat berkesan. Anda patut mencuba rangkaian produk kecerdasan minda seperti Examo CKM 500, MatSa, Relexamo, Konsentrasee dan lain-lain. " Puan Sharmila.


Kami menerima kunjungan daripada Pn Sharmila dari Nilai bersama puterinya Afreen Nasywaa ( 1 tahun 2 bulan ). Pn Sharmila yang merupakan pelanggan setia Real Shoppe mengamalkan Salindah sepanjang tempoh kehamilan dan sehingga habis pantang. Beliau mengakui anaknya cerdik dan mudah mesra dengan orang.

" Sejak bayi, Afreen Nasywaa minum Susu Biolac untuk perkembangan minda dan fizikal yang sihat. Kini Afreen sudah berumur 1 tahun, maka saya berikan pula Susu Biomil. " Pn Sharmila.



No comments:

 

Anak-anak Salindah Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez